Thursday, September 08, 2011

Macam ni ker yang diinginkan pompuan sekarang???

Lelaki : sudikah kiranya brkahwin dgnku ?


Perempuan : awak ada rumah ?


Lelaki : tak


Perempuan : ada BMW?


Lelaki : tak


Perempuan : brapa banyak gaji awk sbulan?


Lelaki : tak ada gaji . tapi ..


Perempuan : tak ada tapi2 . awak tak memiliki apa2 . mcm mn saya nk 


kahwin dgn awak ? tolong pergi !!Lelaki : (ckp dlm hati) aku ada sebuah villa , 


3 bdang tnh , 3 buah Ferrari , 2 Porsche . knp aku kena beli BMW ? mcm mn 


aku nk dpt gaji klau aku sendiri bos ?

4 comments:

azriel azzuar b. zainoL said...

mahu kan kebendaan..itu lah sifat manusia zaman skrg...

Rara Amaniey said...

ta semua kan mcm nyh??

shafiqabdshukor said...

wah...
dahsyat la laki tu..

haffizmohdnoor said...

kalau ikutkan memang semua tu kena tanya,,, takkan nnt nak kawin pakai cinta je kot hehe

Post a Comment